Klantenservice / FAQ
1 Openingstijden
1.1 Wat zijn de openingstijden van Junai?

Onze onlinewinkel is 7 dagen per week, 24 uur per dag geopend.

Onze winkel kent de volgende openingstijden:

Maandag 10:00 - 22:00 uur
Dinsdag 10:00 - 22:00 uur
Woensdag 10:00 - 22:00 uur
Donderdag 10:00 - 22:00 uur
Vrijdag 10:00 - 22:00 uur
Zaterdag Gesloten
Zondag 12:00 - 22:00 uur


Tijdens onze openingstijden staan wij u graag te woord via 085 065 5451 of kunt u langskomen op ons adres:

JUNAI
Pekelwerk 38
9663AW Nieuwe Pekela

Buiten deze openingstijden zijn wij via e-mail en via onze chat, waarin in u direct contact krijgt met 1 van onze medewerkers, bereikbaar.

2 Verzenden, retourneren en garantie
2.1 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Jazeker, u kunt uw bestelling tijdens openingstijden gewoon afhalen. U heeft dan ook de mogelijkheid om contant of met PIN te betalen. Wij berichten u altijd wanneer uw bestelling klaar ligt.
2.2 Met welke vervoerder versturen jullie?

Wij werken samen met DPD, PostNL, DHL en FedEx op het gebied van pakketvervoer. Pallets worden door Transmission verwerkt.

2.3 Een product bevalt niet, kan ik dit retour sturen?

U kunt binnen een termijn van 61 dagen na ontvangst gebruik maken van uw herroepingsrecht. U mag het product uitproberen zoals u in een fysieke winkel doet. Het product dient in de staat waarin u het heeft ontvangen teruggestuurd te worden, kortom volledig, ongebruikt en goed verpakt. Gelieve de verpakking in de originele staat laten waar dat kan.
U ontvangt het aankoop bedrag plus de heenzending (alleen bij volledige annulering met een maximum van €5,95) binnen 14 dagen nadat u heeft aangegeven dat u van uw herroepingsrecht wit gebruikmaken, terug. U draagt zelf de kosten voor de retourzending. Bij eventuele beschadigingen wordt een waardevermindering in rekening gebracht. Het herroepingsrecht is uitgesloten voor roofmijten.

Download hier het retourformulier.


2.4 Hoeveel garantie krijg ik?
Op alle producten zit 2 jaar garantie. Onder garantie valt alles wat door een fabrieksfout en of door normaal gebruik binnen 2 jaar defect gaat. Excesief en verkeerd gebruik alsmede slijtage valt niet onder de garantie. Roofmijten zijn uitgesloten van garantie.
2.5 Hoe werkt de garantie afwikkeling bij Junai?
U heeft recht op een carry-inn garantie. Dit houdt in dat u zelf zorg draagt voor het aanleveren (langsbrengen of verzenden) van een defect produkt. Na een onderzoek van het aangeleverde produkt zullen wij u op de hoogte stellen van de vervolgacties. U ontvangt uw product, of een vervanging daarvan, uiteraard weer kostenloos in huis.
3 Broedeieren
3.1 Klopt het dat ik geen broedeieren meer kan vinden op jullie website?
Ja dat klopt, sinds augustus 2016 zijn wij helemaal gestopt met het fokken van dieren en het verzamelen van broedeieren. Wij richten ons enkel nog op onze (online) winkel.
4 Spaarsysteem
4.1 Hoe werkt het spaarsyteem?

Door een account aan te maken kunt u automatisch sparen voor korting. U hoeft dus geen spaarplan aan te schaffen, sparen kost helemaal niets.
Wanneer u al een account heeft kunt u zich via het spaarsysteem inloggen om mee te sparen. Heeft u nog geen account dan kunt u dit aanmaken via het spaarsysteem.

Hoe verdien ik punten?

1) Schrijf uzelf in op het spaarprogramma en ontvang 200 punten
2) Doe een aankoop op www.junai.nl, bij elke besteedde Euro ontvangt u 4 spaarpunten
3) Schrijf een product review over uw aankopen. Per review ontvangt u 25 punten, maximaal 10 reviews per bestelling. *
4) Beveel ons aan bij uw vrienden en bekenden. Koopt uw vriend of vriendin voor meer dan 99 euro op www.junai.nl ontvangt u 500 spaarpunten.
5) Bezoek www.junai.nl en ontvang 2 punten per dag dat u ons bezoekt.

* Voorwaarden: U dient u review te plaatsen onder de naam waarmee u uw account heeft aangemaakt om de koppeling te kunnen maken naar uw spaarpunten. Alleen reviews van gekochte producten worden meegeteld voor het spaarsysteem.
 

Wat kan ik met mijn punten?

U kunt met uw gespaarde punten kortingsvouchers aanschaffen die te besteden zijn bij uw volgende aankoop op www.junai.nl.

Er zijn verschillende vouchers te verkrijgen, vanaf 5 euro oplopend tot 50 euro. Een 5 Euro voucher kost slechts 500 punten. Per bestelling kunt u 1 voucher inleveren, u kunt natuurlijk ook doorsparen voor een hogere voucher.  Vouchers worden eenmalig verstrekt en zijn 1 jaar geldig. 

Voor meer informatie kunt u kijken bij het spaarsysteem onder in uw scherm.