Klantenservice / FAQ
1 Openingstijden
1.1 Wat zijn de openingstijden van Junai?

Onze onlinewinkel is 7 dagen per week, 24 uur per dag geopend.

Onze winkel kent de volgende openingstijden:

Maandag 09:30 - 21:30 uur
Dinsdag 09:30 - 21:30 uur
Woensdag 09:30 - 21:30 uur
Donderdag 09:30 - 21:30 uur
Vrijdag 09:30 - 21:30 uur
Zaterdag Gesloten
Zondag 09:30 - 21:30 uur


Tijdens onze openingstijden staan wij u graag te woord via 085 065 5451 of kunt u langskomen op ons adres:

JUNAI
Pekelwerk 38
9663AW Nieuwe Pekela

Onze klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar via de ballon rechts onder in uw scherm. 

2 Verzenden, retourneren en garantie
2.1 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Jazeker, u kunt uw bestelling tijdens openingstijden gewoon afhalen. U heeft dan ook de mogelijkheid om contant of met PIN te betalen. Wij berichten u altijd wanneer uw bestelling klaar ligt.
2.2 Met welke vervoerder versturen jullie?

Wij werken samen met DPD, PostNL, DHL en FedEx op het gebied van pakketvervoer. Pallets worden door Transmission verwerkt.

2.3 Een product bevalt niet, kan ik dit retour sturen?

U kunt binnen een termijn van 61 dagen na ontvangst gebruik maken van uw herroepingsrecht. U mag het product uitproberen zoals u in een fysieke winkel doet. Het product dient in de staat waarin u het heeft ontvangen teruggestuurd te worden, kortom volledig, ongebruikt en goed verpakt. Gelieve de verpakking in de originele staat laten waar dat kan.
U ontvangt het aankoop bedrag plus de heenzending (alleen bij volledige annulering met een maximum van €5,95) binnen 14 dagen nadat u heeft aangegeven dat u van uw herroepingsrecht wit gebruikmaken, terug. U draagt zelf de kosten voor de retourzending. Bij eventuele beschadigingen wordt een waardevermindering in rekening gebracht. Het herroepingsrecht is uitgesloten voor roofmijten.

Download hier het retourformulier.


2.4 Hoeveel garantie krijg ik?
Op alle producten zit 2 jaar garantie. Onder garantie valt alles wat door een fabrieksfout en of door normaal gebruik binnen 2 jaar defect gaat. Excesief en verkeerd gebruik alsmede slijtage valt niet onder de garantie. Roofmijten zijn uitgesloten van garantie.
2.5 Hoe werkt de garantie afwikkeling bij Junai?

U heeft recht op een carry-inn garantie. Dit houdt in dat u zelf zorg draagt voor het aanleveren (langs brengen of verzenden) van een defect product. Na een onderzoek van het aangeleverde product zullen wij u op de hoogte stellen van de vervolgacties. U ontvangt uw product, of een vervanging daarvan, uiteraard weer kosteloos in huis.

3 Broedeieren
3.1 Klopt het dat ik geen broedeieren meer kan vinden op jullie website?
Ja dat klopt, sinds augustus 2016 zijn wij helemaal gestopt met het fokken van dieren en het verzamelen van broedeieren. Wij richten ons enkel nog op onze (online) winkel.
4 Spaarsysteem
4.1 Hoe werkt het spaarsyteem?

Door een account aan te maken kunt u automatisch sparen voor korting. U hoeft dus geen spaarplan aan te schaffen, sparen kost helemaal niets.
Wanneer u al een account heeft kunt u zich via het spaarsysteem inloggen om mee te sparen. Heeft u nog geen account dan kunt u dit aanmaken via onze website.

Hoe verdien ik punten?

Heel eenvoudig, door te kopen! Voor elke euro die u afrekent bij JUNAI ontvangt u 4 spaarpunten. 
 

Wat kan ik met mijn punten?

Vanaf 500 punten kunt u gaan inwisselen. U kunt met uw gespaarde punten kortingsvouchers aanschaffen die te besteden zijn bij uw volgende aankoop op www.junai.nl. Bijvoorbeeld 500 punten geeft recht op €5,- korting, 750 punten op €7,50. Vouchers worden eenmalig verstrekt en zijn 1 jaar geldig. 

Voor meer informatie kunt u kijken bij het spaarsysteem links onder in uw scherm.