• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzendkosten en Levertijd

VERZENDKOSTEN


NEDERLAND
 

ALTIJD gratis verzending vanaf €49,-!

 

U kunt bij bestellingen tot 30 kilo kiezen voor de volgende leveringsmogelijkheden:

Bestelling thuis laten bezorgen door PostNL 
€5,95 per bestelling - gratis verzending vanaf €49,-

Bestelling laten bezorgen op een PostNL of DPD ophaalpunt 
€5,95 per bestelling - gratis verzending vanaf €49,-

Bestelling thuis laten bezorgen door DPD
€6,45 per bestelling - gratis verzending vanaf €99,-

Bestelling thuis laten bezorgen door PostNL - Niet bij de buren 
€6,45 per bestelling - gratis verzending vanaf €75,-

Bestelling 's avonds thuis laten bezorgen 
€6,95 per bestelling - gratis verzending vanaf €75,-

Bestelling DEZELFDE avond thuis laten bezorgen (Same Day Delivery)
€6,95 per bestelling - gratis verzending vanaf €75,-

 

Bestelling boven de 30 kilo
€5,95 per bestelling - gratis verzending vanaf €49,-

 

BELGIË

ALTIJD gratis verzending vanaf €49,-!

 

U kunt bij bestellingen tot 30 kilo kiezen voor de volgende leveringsmogelijkheden:

Bestelling thuis laten bezorgen door PostNL 
€5,95 per bestelling - gratis verzending vanaf €49,-

Bestelling laten bezorgen op een  ophaalpunt 
€5,95 per bestelling - gratis verzending vanaf €99,-

Bestelling thuis laten bezorgen door DPD
€7,45 per bestelling - gratis verzending vanaf €99,-

 

Bestelling boven de 30 kilo
€5,95 per bestelling - gratis verzending vanaf €49,-


DUITSLAND

Een bestelling tot 30 kilo thuis laten bezorgen kost slechts €7,95 en is gratis bij een bestelling vanaf 99 Euro (PostNL). Afhalen bij een DPD Servicepunt is ook mogelijk en kost €7,45 per bestelling (mogelijk tot 20 kilo). 

Bij bestellingen zwaarder dan 30 kilo worden meer verzendkosten in rekening gebracht, deze kunt u zien in uw winkelmandje. 

OVERIGE LANDEN

Voor veel landen berekend de website automatisch de verzendkosten uit. Niet voor uw land? Stuurt u een offerte aanvraag met uw bestelling naar [email protected] en u ontvangt snel een offerte.

Extra informatie

U kunt bij bestellingen boven de 30 kilo geen keuze in bezorgoptie maken, ook is levering bij een ophaal punt niet mogelijk, wij zoeken de beste en snelste optie voor u uit. 

 

Wij kunnen afwijken van uw keuze om één van de volgende redenen:

- Bezorging door DPD en Same Day Delivery is niet mogelijk op de Waddeneilanden.
- Sommige bestellingen / artikelen zijn te groot voor bepaalde vervoerders. Dit kan een extra dag levertijd opleveren, u wordt hierover geïnformeerd.
- Pakketten naar een ophaalpunt mogen niet te groot en te zwaar zijn (DPD 20 kilo, PostNL 30 kilo). Is uw pakket groter of zwaarder dan wordt deze naar uw huis verzonden.
- Soms versturen wij uw bestelling rechtstreeks vanaf de producent bij gebrek aan eigen voorraad. Hierdoor kan de bezorgdienst afwijken, u wordt hierover geïnformeerd.

 

LEVERTIJD 

Levertijd update rond Black Friday / Cyber Monday en Sinterklaas.
Onze vervoerders doen hun uiterste best om uw pakket zo snel mogelijk bij u af te leveren. Gezien de te verwachten drukte is de kans aanwezig dat pakketten tussen maandag 23 november en maandag 7 december vertraging oplopen. Houdt u de track and trace code goed in de gaten. Wij hebben deze in samenwerking met de vervoerder zo ingesteld dat u deze ontvangt via het opgegeven e-mailadres zodra uw pakket is gesorteerd in het netwerk van de gekozen vervoerder en niet wanneer wij deze meegeven aan de vervoerder. Het kan dus zijn dat u een pakket in de PostNL App al ziet maar dat deze de melding houdt: Nog niet ontvangen door PostNL. Dit kan 2 dingen betekenen, u heeft een order geplaatst met artikelen die een levertijd hebben, wij wachten op uw product om dan de order te kunnen verzenden of uw zending staat bij PostNL te wachten op sortering, dit kan in deze dagen spijtig genoeg 1 tot 2 dagen duren.  

Wij kunnen in deze weken dus geen volgende dag levering garanderen, veelal zal dit wel het geval zijn maar vertragingen kunnen mogelijk zijn, waar en wanneer deze optreden is echter niet te voorspellen. 

Onze excuses voor het ongemak en wij rekenen op uw begrip.

 

Lees voor het laatste nieuws over de actuele levertijd ons blog HIER. 

 

Wanneer uw gehele bestelling de status " Op Voorraad " heeft in onze webshop kunt u rekening houden met de volgende levertijden van de verschillende vervoerders:

PostNL
Besteld op     Besteld voor     Verzonden op     Geleverd op*    
Maandag 22:00 uur Maandag Dinsdag
Dinsdag 22:00 uur Dinsdag Woensdag
Woensdag 22:00 uur Woensdag Donderdag
Donderdag 22:00 uur Donderdag Vrijdag
Vrijdag 22:00 uur Vrijdag Zaterdag
Zaterdag nvt Zondag Maandag
Zondag 22:00 uur Zondag Maandag
 
 
DPD
Besteld op     Besteld voor     Verzonden op     Geleverd op*    
Maandag 16:30 uur Maandag Dinsdag
Dinsdag 16:30 uur Dinsdag Woensdag
Woensdag 16:30 uur Woensdag Donderdag
Donderdag 16:30 uur Donderdag Vrijdag
Vrijdag 16:30 uur Vrijdag Zaterdag
Zaterdag nvt Maandag Dinsdag
Zondag nvt Maandag Dinsdag


Same Day Delivery
Besteld op     Besteld voor     Verzonden op     Geleverd op*    
Maandag 11:30 uur Maandag Maandagavond
Dinsdag 11:30 uur Dinsdag Dinsdagavond
Woensdag 11:30 uur Woensdag Woensdagavond
Donderdag 11:30 uur Donderdag Donderdagavond 
Vrijdag 11:30 uur Vrijdag Vrijdagavond
Zaterdag nvt Maandag Maandagavond
Zondag nvt Maandag Maandagavond

 
* Dit is geen garantie, wij zijn afhankelijk van de post verwerking. Houdt u rekening voor Wallonië, Zuid en Oost Duitsland met 2 dagen levertijd.

Is uw bestelling niet volledig op voorraad houdt u dan rekening met de langste levertijd van de gehele bestelling. Wanneer uw bestelling volledig verzonden kan worden leveren wij deze uit via de vervoerder van uw keuze tenzij dit niet mogelijk is in verband met het gewicht of formaat.

Liever een andere leverdatum? Geen probleem, vermeld dit in het opmerkingen veld in de kassa!

BEZORGER GEMIST?

Leveringen worden eenmalig, soms twee keer, bij u thuis aangeboden of geprobeerd te leveren bij uw buren. Bent u niet thuis dan wordt uw bestelling bij een afhaalpunt bij u in de buurt afgeleverd (de locatie hiervan ontvangt u via het opgegeven emailadres). Hier blijft uw bestelling een week liggen. Haalt u uw bestelling niet op dan wordt het pakket automatisch naar ons retour gestuurd.

In alle gevallen is het mogelijk om uw bestelling nogmaals te laten verzenden of uw gehele bestelling te annuleren. Bij het opnieuw toezenden dienen de verzendkosten opnieuw betaald te worden en bij annulering ontvangt u enkel het aankoopbedrag van de goederen retour en worden de verzendkosten in rekening gebracht ook bij 'gratis' verzonden bestellingen.

Roofmijten worden altijd in rekening gebracht!

KLACHTEN / VRAGEN OVER DE BEZORGING

Wanneer wij een pakket verzenden krijgt u automatisch een Track & Trace code.
Mocht u over uw bezorging een klacht of vraag hebben kunt u zich direct tot de vervoerder wenden.

DPD
Op werkdagen van 08:00 tot 17:30 uur kunt u bellen met 0900 3734663.
Ook kunt u een vraag stellen via de website: https://www.dpd.com/nl_privateklanten

PostNL
Op werkdagen van 08:00 tot 17:30 uur kunt u bellen met 0900 0990.
Ook kunt u een vraag stellen via de website: https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Consument

DHL
Op werkdagen van 08:00 tot 19:00 uur kunt u bellen met 0900 2222120.
Ook kunt u een vraag stellen via de website: https://www.dhlparcel.nl/nl/contact-particulier

FedEx
Op werkdagen van 08:00 tot 19:00 uur kunt u bellen met 0800 0222 333.
Ook kunt u een vraag stellen via de website: http://www.fedex.com/nl/contact/